Brand experience with Coca Cola

"Vara este despre adunare și împărțire”… Campania Connect a avut ca scop capturarea acestui sentiment și realizarea lui prin utilizarea bunurilor Coca-Cola, pentru a crea un aspect și o senzație îndrăzneață, simplă și iconică. Activitățile vizate au creat o conexiune cu media digitală și au alimentat comunicarea socială.

Am ajustat soluția în aer liber la realităţile locale, fapt care i-a permis activității să aibă loc într-o serie vastă de locaţii: de la centrul oraşului până la evenimente importante, de la cele mai atractive parcuri până la mall-uri. A fost concepută în așa mod încât să fie instalată în mai puţin de o oră şi să fie uşor de transportat.

Atât în activitățile de probă cât și în cele experimentale, PRODUSUL a fost actorul cheie al fiecărui eveniment. În cadrul proiectului Connect, cutia a devenit moneda fizică pentru stabilirea atitudinii consumatorului față de brand: ÎMPĂRȚIRE. Inima acestei campanii a fost personalizarea fizică a cutiilor Coca-Cola (Brand experience) pentru ADOLESCENȚI.